Dag 13

Ah vilken härlig påskhelg det har varit :)

I lördags kom Krizze som ni kanske vet, och vi såg på anime i sex timmar och spelade sen Project Zero i någon timme också ^^ (eller ja... Krizze spelade.. jag tittade på.. vägrar spela det spelet haha)

Och så under den kvällen fuskade jag... jag åt godis och hoppade dessutom över cambridge middagen. Sen mådde jag jätte illa... TIPS! Ät inte godis efter elva dagar utan fusk på ren kur.. jag lovar... man mår inte bra..rent fysiskt. Magen tycker inte om det alls... Urk...

Igår sov vi länge, och vid fyra skjutsade jag Krizze till stationen och sa adjö för denna gången :) Sen lekte jag med Emmpi och René.... René är förövrigt kittlig på nesan ^^
Det tyckte jag var himla kul.. jävlar vad jag tränade magen igår ^_^



Och jag höll på att få en shock igår när jag var inne på toaletten på McDonalds och skulle kissa... drog upp tröjan fick en glimt av  mig själv i spegeln, kissade, och var sen tvungen att ställa mig upp och dra upp tröjan för att se om jag såg rätt.... min mage... den är nästan borta :S Jag var helt fascinerad över att jag själv märkte det så tydligt ^^

Den som säger att cambridgekuren bara är humbug kan väldigt gärna få ta en debatt med mig :)

Ok, till viktminskningen nu då: Vågen står nu på 97 kg
Viktminskning sen i lördags: 0,7 kg (nej hade inte tappat något idag från igår) och total viktminskning 6,1 kg :)

Idag ska det shoppas bikini med Ullis ^^ Det blir nog trevligt :)

Och vem är det egentligen som har beställt snö om jag får fråga? Det var ju vår ju!!

Imorgon är det vägning och MÄTNING hos Konsulent Diana ^^
Skriver mer efter det =)




Kommentarer
Postat av: Ali

hejsan! du kommer säkert ihåg mig, jag var på puttes fest förra sommarn, hur som helst såg att du get dig på Cambridge metoden, känner folk som tagit del av den metoden o vart jätte nöjda. så ja har läst lite nu om hur det gått o det ser ut o gå bra, men också att om du lyckas nå den vikt du vill(vilket ja tror du lär göra) så varför inte sätta ett nytt mål . tex 5 kg efter den etc (du vet många bäckar små o till slut så har man gjort av me 20 kg bara på någon månad) vet folk som gjort så o dom är grymt nöjda med sig själva. men Lycka till! :)

2007-04-10 @ 01:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0